långt pass i stallet...

sry för att uppdateringen ute blev typ igår... Men jag var i stallet från typ två och kom hem halv 11... Så var sådär lagom seg när jag kom hem och äntligen fick lite mat i magen... Hovslagaren kom ju på kvällen  så det var därför det tog sån tid...  Men båda hästarna gick och jag fick även tid till att gå igenom mina saker i sadelkammaren och rensa lite... Tog hem lite lindor som inte är använda på år känns det som + ändå bara används till stallbandage...
Så ändrade jag om lite bland grejorna så det blev lättare å hitta bland tex mediciner, salvor osv... Hittade även solskyddsalvan till lillen som snart måste börja användas... han bränner sig ju så lätt på mulen den lilla rackaren... 

jag anmälda även oss till 3 årstestet i kungsbacka den 20-21 maj... Skönt å ha det gjort medans det finns plats... Så nu ska jag bara skicka iväg medlemsavgiften till ASVH så kör vi :) HÄRLIGT!!!

Dåligt kort men man ser något sådär ;)



Blev faktiskt rätt nöjd... Lyckades trycka ihop rätt mkt på liten yta... vi lyckas ju ändå få in 5-6 hästarnas
 utrustning på rätt liten yta, men har man bara ordning på sitt så går allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0