hello är verkligen helt död nu ikväll på i huvudet och kroppen... Känner att jag nog inte ens vakna imån då kroppen kommer skrika av pain... Men har iaf fått gjort det jag behövt mao

jag har i stallet idag:

Mockat hästarnas ena hage
Gjort stallet
Ridit Sessan
Övat visning för hand med Lillen

Kan säga att hagjobbet tog verkligen kol på mig och daddy, så jävla monotont jobb och värker i rygg, armar och händer + resten av kroppen typ...  Har världens röda märken mellan tummen och pekfingret och blåsa på samma ställe... Så skönt!!! or not...

Så det var sådär lagom kul att gå in och mocka osv sen + att båda hästarna skulle helst röra på sig... men jag bet ihop och gjorde det... Bättre än att skjuta på det...

NU ikväll så somnade jag faktiskt en 20 min - det som kallas powernap? Och sen blev det middag och en lång å varm dusch... vilket gjorde susen... Har även prata med älsklingen ofc :) lika mysigt varje gång <3 ... Han kommer ju hit nästa vecka och firar påsk... Sen sticker jag till honom över valborg... GÖTT...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0