pain day...

hej på er... Jag har faktiskt inte haft tid för daton förrens nu... Jag har nämligen vart igång mestadels av denna onsdagen...

Var iväg först på några ställen och handlade... påskmat som ska hem osv :)

och sen vid 18 var jag i stallet... Och allt detta känns i foten... Jag har världens blå/röda fot där det bara blir mer och mer blått och på ett ställe där jag är som svullnast har jag ingen känsel... läskigt men jag struntade i läkaren idag för den är ju inte av och dom kommer nog ändå bara säga att den är svullen och det kommer den vara några dagar oxå... Får se längre fram helt enkelt :) Men kan säga att det var svårt att få på sig skor idag speciellt stallskorna som är ju rätt höga vid ankeln + rätt smala... Men testade några ggr och tillslut bara tryckte ner foten... lagom mysigt!!!!

Har annars varit helt underbart väder och ska alldels strax berätta om hästarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0