Späckad dag...

Nu ska jag faktiskt gå och lägg mig tror jag... iaf se på nån film :)... Har nämligen utsläpp denna helgen oxå - lika bra att ha det gjort känner jag... + att vi ska till Lerum imån och fira min gudmor som fyller år... Så blir till att göra stallet på morgonen och sen hem å duscha osv...
Sen påvägen hem så hämtar vi älsklingen vid tåget och tar svängen förbi stallet igen för att byta om på hästarna... Snälla Agnes tar in dom men kände att jag lika gärna kunde byta täcken på dom så jag vet att dom är ok... mitt kontrollbehov ;)

Så blir fullt upp imån men aja sånt är bra oxå så hinner man inte tänka :) Natti på er allihopa så hörs vi imån antagligen :)

Natti Natti ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0