tisdag...

Hello på er :) My is back !!! Har haft några helt UNDERBARA dagar i Lund men go mat, härligt sällskap och ofc min underbara pojkvän <3...
Men ack va tufft det var att åka hem imorse... Kanske inte ska nämna hur många timmar sömn vi fick, jag nån xtra... Men upp vid halv sju och kan säga att jag mådde illa över hur trött jag var... Men älsklingen köpte frukost till mig och sen satte mig på tåget till norr... var lite jobbigt denna gången att lämna han, vi har haft såna härliga dagar så man vill liksom att det inte ska ta slut... men han kommer hit över påsk så vi ses snart igen :)

Lyckan var ju gjord när jag insåg att det var rätt förnuftigt av oss att boka en sittplats på tåget då det verkligen var knökfullt, men på min plats satt det en bitter danska som först inte ville flytta på sig då hon hade bokat platsen mitt emot mig men stolen var sönder och hon behövde ett bord till sin data... Sry tänkte jag men jag bokat den platsen och där ska jag sitta... så hon fick så snällt flytta på sig vilket inte var uppskattat kan jag säga er... aja somnade rätt fort på tåget och vaknade lagom till att gå av i Halmstad i ösregn... Sen var det läkaren som ni vet...

somnade i bilen hem och sen låg jag och kolla TV lite innan jag däckade igen hahhaa sov framtills fyra sen var det stallet...
Men det är ett annat inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0