Vecka...

Skulle lagt in ett veckoschema igår ju men så kom jag på att denna veckan vet jag faktiskt inte riktigt hur den kommer se ut. Kanske låter lite illa men jag åker på torsdag ner till Simon och stannar där tills på måndag, vilket innebär att Snälla Denise tar hästarna fredag-lördag... och jag får rapporter allt eftersom vad dom har fått göra... Lillen lär ju vila men Sessan kommer gå alla dagar vet jag :) Sen om det blir ute eller inne är en annan femma :)

Men Igår gick dom som ni vet och dom ska båda gå imorgon, Sessan fick ju motvilligt stå idag iom att mitt huvud kände för en lättare migrän eller vad vi ska kalla det så jag var faktiskt inte kapabel till att rida...

Så ser det ut just nu... Kommer ge er uppdateringar bäst jag kan när jag är borta men så ni vet att det blir glest med horse inlägg dom dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0