23 dec

dålig uppdatering igen men det är ändå jul nu och hästarna vilar så finns inte så mkt att skriva om eg...
Var och tog in hästarna idag vid halv ett ungefär... blåste så fruktansvärt och dom ville komma in... fick hjälp så gick riktigt fort denna gången oxå :) sånt gillar vi...
mockade och kollade över hästarna som vanligt sen blev det hemåt igen... lika bra att låta henne vila idag oxå kände jag... Hon får nog helt enkelt ha vintervila nu... Hon behöver faktiskt det + att jag behöver det...

Lillen var super pigg in från hagen idag - gillar inte när det blåser så fick faktiskt sätta kedjan på honom är eg inte så glad i att göra det men säkerhetstänkande där :)

Sen hade nån snäll person satt upp mina namnskyltar :) Beautys satt på ett annat ställe och med ståltråd och Lillens var återigen uppe efter han hade dragit ner den :)

Sen har vi fått nattgäst idag... Min gudfar Sten-arne skulle komma förbi och fika och sen fortsätta till Lund men stannar inatt pga vädret...
Så han har varit med när vi slagit in julklappar och ätit :)
Brosan och jag har även gjort ischoklad idag, jädrar vad många det blev men inte direkt nått negativt bara mera av det goda :)

Nu sitter jag och pratar med <3 och kollar Sagan om konungens återkomst...bara älskar dom filmerna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0