Fredag...

Tjena på er... helt underbart väder ute... snö och solsken... kan det bli bättre??? NÄÄÄÄ... enda nackdelen är att det är kallt ute... Men det är ju vinter så får la acceptera det nu... eller inte ;)...

Gjorde mig en ordentlig frukost idag för ovanlighetensskull, eller vi kanske ska kalla det lunch ??? var iaf stekt ägg osv... Duktigt Mysan :)

vad resten av den ljusa delen på dygnet har att erbjuda vet jag inte... blir nog till att hänga upp den där ljusslingan som eg jag skulle slängt upp för några dar sen men kyla satt stopp för lilla mig... eller så våldgästar jag brosan och kräver att vi spelar.. hmmm tror det lutar åt ljuslinga med brosan hjälp hehe...

Senare i eftermiddag blir det stallet, var ju idag jag skulle ta tag i markarbetet... om jag är själv i ridhuset åker det nog fram lite bommar... Annars får det nog bli tömkörning faktiskt...

Men vi höres sen :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0