Gäsppp

sry att uppdateringen är sådär nu men har eg inte så mkt att skriva och nästa vecka lär det bli ännu värre... Men snart så kommer jag igång igen när hästarna osv sätts igång ordentligt :)

Kvällen har bestått av att färga håret... Tog så lång tid att välja färg men min frisör hjälpte mig så det blev en mörk brun... Typ samma som förra vintern... Blev riktigt nöjd och tror det blir ännu bättre när platttången har fått göra sitt oxå men även utan plattången så är jag nöjd, lättare med riktigt mörkt hår :) Jag är ju långt ifrån blond men mörkare än min naturliga färg gillar jag att ha den mörkare delen av året :)

Sen har jag bara allmänt varit, kollat TV och pratat med Simon<3... gjorde även middag innan det...

funderar allvarligt på att gå och lägga mig... är trött och har jätte ont i kroppen just nu, även när jag andas så hugger det till i vänster lungan... KUL KUL KUL... NOT NOT NOT... Ska be läkaren att kolla det så fort jag får tid... har ju haft inflamation och vatten i lungorna innan så vill vara lite vaksam när jag har ont...

planerna för imån är att åka in till Falkenberg, sista julklapparna ska handlas + lite annat... sen blir det ofc stallet... Ridning eller inte ridning beror på om läkaren har en tid åt mig...

nää men nog snackat för mig nu... Vi höres imån :) Natti på er....


Bild från i höstas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0