God Morgon

God Morgon på er... Kom hem för en stund sen från stallet då jag hade utsläppet idag...Var inte alls så jobbigt med snön idag då det packat sig så hårt + var skare så blev nästan inge pulsande :) ...

Sessan å Lillen var glada över att få komma ut och hoppa å skuttade lite innan dom rullade sig i snön... Undra hur skönt det eg kan vara kall snö under täcket??? Fast det klart det kanske inte kommer under direkt...
Gjorde även klart stallet så det är bara att ta in dom sen vid 14-14.30...

Tror att jag ska in en snabbis till Falkenberg idag, fort å lätt men vi får se det får isf blir efter jag tagit in pollarna... eller så tar jag det innan Simon <3 kommer imån...


Nu ska jag bara mysa å kolla film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0