Hästarna...

Hästarna har som  ni vet har fått vila torsdag-söndag... Kan vara så att dom vilar imån oxå... Tror Sessan ska gå... Lillen verkar hur satans pigg som helst så ingen feber på honom ... ÄN... 4 eller 5 dan är ju den kritiska i vacc läge... men han har ju ändå vintervila så spelar ingen roll så men vill ju inte att han ska ha feber...

Ska lägga ihop ett schema för dom för nästa vecka hade jag tänkt som kommer upp här imån... Känns som jag har nått å göra i veckan med hästarna... har jag glömt nått??? hmmm...

Sen har jag planerat in en 2-3 veckors vila för Sessan... Över jul å nyår där ska hon få vila... Känner att jag nog ändå inte kommer ha jätte mkt sug eller tid för att rida ordentligt då så blir lite vintervila... Blir säkert promenad ut osv men inget jobb...

Slut babblat för mig... Höres imån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0