hello

Bloggen med sämst uppdatering just nu ??? nää men ok den har uteblivit ett par dar och julen är fortfarande inte skriven om men det ska göras...
Ligger just nu i sängen men hjärtat och låter boxen göra sitt hihi... (Fick just en puss)
Han kom igår så idag har det vart stallet och sen blev det en tur in till Falkenberg... kollade på lite saker osv... Hittade en del man ville ha faktiskt men blev inget ändå...

Hästarna mår bra... Sessan har ju vilat nu 1 vecka - skrittades i lördags bara... Men hon ska sättas igång på torsdag igen... Imån kommer hovslagaren och skor henne oxå... Blir 4 broddhål i varje tror jag, lät som hovslagaren kunde fixa det på dom skorna :)
Tyvärr så kan jag inte vara med och ta emot honom då vi åker ner till Lund imån vid 16.20... hovis kommer vid 16... Men men sånt är livet...  Snälla dad tar hand om det... han gillar ju att snacka pollar med honom...

Sen har Lillen stenhög typ... så jädra på och skuttar och har sig... tror det är snön som gör honom lite små knäpp hihi... eller så gillade han att ridas å hålla igång...

Men mao imån sticker jag och då kommer uppdateringen vara jätte kles men ska nog lyckas få ihop ett eller två inlägg... ok kan ju skriva några å köra tidsinställt men nää inte denna gången...

På torsdag åkter jag och Simon till Danmark över dan och sen blir det att stanna hos honom till den 4 jan tror jag :) ... Blir Nyår i Trelleborg bland annat :)

Men iaf hästarna kommer Denise och pappa ta hand om och Sessan kommer gå alla dagar utan två när jag är bort... Tror det blir lite blandad kompott för henne då :)

Men aja slutpratat för min del... Kom precis på att jag måste köpa ett par nylonstrumpor innan vi sticker imån eller så får det bli i danmark på torsdag... men vi ska ändå in till stan imån så får springa in och fixa det då :) ...

Men vi höres nog imån innan vi sticker :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

vill du vara med och tävla om "veckans blogg"?

Besök gärna bloggen för mer info.

Vinnaren bli länkad i en vecka.

Lycka till!



HÄR: http://thewaytolove.blogg.se/category/veckans-blogg.html

2010-12-29 @ 20:05:48
URL: http://thewaytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0