Juldagen...

Hej på er alla igen :) Juldagen och jag är seg som F A N... Helt tokigt då jag fått en del timmars sömn och inte ätit dåligt men har haft en ständig huvudvärk och värk i kroppen idag, vaknade med det...
Sitter och kollar på Harry Potter och Fenixorden nu, funderar om magen vill ha lite mat... känner ju typ ingen hunger sen nått år tillbaka men annars lär huvudvärken bli värre... Blir julmat idag oxå...GOTT!!!

Idag har jag mest varit, kollat filmer och lite serier osv... Sen ofc har det varit stallet idag oxå så fruktansvärt kallt och med huvudvärk blir det ännu kallare... red iaf ut en sväng med Malin och Cirrus (stav???) Blev bara runt lilla berget men skönt med sällskap :) Sessan vilar ju eg fram tills på torsdag men en skrittur gör henne bara gott...
Hade på 2 ländtäcken och ett 400 gram v.täcke och ändå skakade hon när vi började turen men kom igång efter en stund i den djupa snön... har ju fått lägga på henne ett täcke till nu... La på mitt Pessoatäcke som jag köpte för ett par år sen... Älskar det täcket :) är fd tävlingstäcke men nu får det agera värmefilt :P

Men nää nu vill jag ha mat och sen fortsätter jag kolla på filmen... Skriver om julafton senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0