KALLT igen...

Idag är det inte många knop jag gör... Är riktigt trött och seg som kola... vakande vid halv 9 av en mardröm :S... försökte somna om och tillslut gick det... Men tror det hade motsatt effekt, det gjorde mig bara segare... men iaf... Har faktiskt spelat lite med brosan... kul att han offrar sig lite för en hahaha... Men jag tror jag fick till det lite iaf i slutet hahhaa... Siktar man överallt så dödar man tillslut ;) haha... Men kunde faktiskt tom sikta tillslut ;) och träffa det ni...

funderar om man ska ner och sno lite fika... luktar nämligen kaffe osv i hela huset och det gör en ju inte alls sugen på fika :P operation fika sätts igång alldels strax hihi...

Sen blir det stallet som ni säkert förstår... Sessan ska ridas och stallet ska fixas... som vanligt... Har faktiskt märkt att göra stallet går mkt fortare nu... eller är det jag som speedar på lite kanske hahaha... kan vara så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0