klippklipp

jag har en långhårig häst!!! hahaha har typ alltid klippt Sessan så hon inte hunnit bli långhårig den tiden på året... Men nu är hon då "långhårig" kanske är att ta i men inte är hon då kort hihi... Men jag har bestämt mig för att INTE klippa förrens i januari nångång... Och vrf nu detta??? Jo för tycker det är onödigt att klippa nu dels för att hon ska ridas lite mindre (vilo veckor) + att hon inte alls går så hårt så hon svettas så mkt...
Så klippning blir nästa år :P hihi mao om några veckor...


Bilder från när jagt klippte henne första gången med min egna maskin... Tror det är 3 år sen...  Minns att jag var skit missnöjd och näst intill lessen för att maskinen gjorde som den gjorde men köpte nya och andra skär sen klipper den super, inga ränder och jämnt å fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0