Natti

Sry för dålig update nu på kvällen men orkade faktiskt inte...har kollat en hem del on television... Sen blev det spelande... Undra eg vad som ha hänt med mig hahhaaha... Sett charmen i det hela kanske... Stallet gick bra idag, sessan skulle ju vilat men IOM att det inte blev nått gbg så red jag ut en sväng barbacka... Blev runt berget och tog även lite trav, hon kändes sådär, lite off på nått sätt... Fast sån är hon ju ute när det kommer till jobb... Imån få vi se om det blir nån ridning det beror lite på när dom sprutas... Men jag ska iaf ta in hästarna vid halv två och så skulle han komma nångång efter 14... Men som han sa han kan lika gärna komma 18 IOM hans jobb... Men ok jag kan fixa lite å göra... Lite manar som ska klippas och svansar ska fixas... Men nu ska jag sova, skit trött och bara längtar efter min stora mjuka säng... Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0