Så trött...

nää nu tror jag det blir sängen... ögonen går i kors och jag behöver verkligen sova... Förresten kom på en sak, jag skulle hämta ut mina nya tabletter - Vitamin B-12 idag på apoteket... men när jag kommer fram så har min läkare inte skrivit ut dom :O... Hon har mao glömt att skriva ett recept... 
Hon som hjälpte mig var riktigt bra och berättade om 3 andra tabletter som man skrev ut för just brist på b-12... Men iom att jag inte var säker på vilken jag skulle ha så sa jag att jag får ta å prata med min läkare så det blir som hon vill...

Kan säga att apoteket här i Falkenberg är SÅ mkt bättre än det i Lerum... mkt trevligare personal och snabbt går det vid recept uttagningen... allt annat än vad man kan säga om Lerums apotek...

Men nää nu blir det sängen, sov gott ni där ute som inte redan lagt er och ni som sover hoppas ni drömmer söta drömmar :) 
Imån blir det stallet och insläpp + mera julbak på eftermiddagen... pepparkakshus som ska fixas, bullar som ska bakas, ischoklad och knäck ska fixas:) mysigt...

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0