Söndag kväll...

hej på er... Dålig uppdatering har det varit men det förberedde jag er på så förvånade är ni nog inte.. brukar ju vara så när jag är med Simon :) <3...

Helgen har varit bra, i fredags var det bara mys och tv kollande... I lördags så tog vi en välförtjänt sovmorgon eller Simon är väl den som mest var i behov av den efter en lång arbetsvecka :) Sen fick vi en jädra fart runt två tiden då vi bestämde att det var biodag... Så bokade biljetter till harry potter and the deathly hallows... Bion började 17.40 och man måste hämta biljetterna 1 timme tidigare ca... + att vi bokade i Halmstad... en liten bit att köra...
Jag hade inte gjort hästarna så både Simon och brosan hängde med till stallet och dom fixade höet undertiden jag mockade och fixade kraften... Så gick rätt snabbt... sen hem och byta om och iväg till Halmstad...

Filmen tyckte jag var riktigt bra... Gillar ju alla Harry Potter filmer så är inte förvånad att jag gillade denna men aaa rekommenderar den varmt till er som inte sett den...

Idag så blev det lite sovmorgon oxå sen mysig frukost och iväg till stallet för att fixa dom... Å sen hem å bara mysa å vara med varandra... Såna där mysiga stunder där man inte behöver säga så mkt utan man bara njuter av stunden... älskar det...

Blev något stressat till tåget Simon fick springa som en liten dåre till tåget och hann precis... dörrarna höll på att stängas men herrn skuttade in... Blev inget ordentligt hej då iom vi sena... och detta kändes... usch va jobbigt det var när han hade åkt... En sån otrolig ensamhet och klump i magen... Tycker vanligtvis det är skitjobbigt att säga hej då men denna gången var det jobbigare iom vi inte fick vår lilla tid innan tåget kom ihop... inga härliga kramar eller underbara kyssar...

Men vi ska höras ikväll igen så tror det lägger sig lite då <3...
Sen är det 2 veckor kvar till han kommer upp hit igen... Spenderar några dar här efter jul sen åker vi ner till Skåne igen och firar nyår där + att jag stannar några dar till där... Blir en tripp över till Danmark osv då oxå... LÄNGTAR!!!



Älskar denna godingen <3<3 Du är bara så bäst!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0