sry

Uppdateringen på bloggen denna veckan har verkligen varit skitkass... MEN jag har verkligen inte haft nån blolgg lust och har det nog inte nu heller men tänkte berätta om det som hänt i veckan i häst väg och hur dom har gått osv...

Har snöat rätt rejält här så finns en del härlig pulssnö som man får ta vara på nu :P och det har jag gjort men det berättar jag mera om i ett annat inlägg...

Dagen har varit lugn faktiskt... Har haft stor svårigheter med att sova denna veckan och då menar jag STORA... tror jag somnat runt 4 -5 varje natt och då ändå legat i sängen en del timmar tidigare.. Men det är kroppen som strular som vanligt + att mina knän börjar göra ont igen... som dom alltid gör när det blir kallt ute... typ låser sig och sen en konstant smärta... Men som sagt det är bara den kallare tiden på året...

Lagade middag idag oxå... blev nudelwok eller vad vi ska kalla det... Det som Simon och jag gjorde första gången jag var nere hos honom... Så himla gott :)

Nää men jag ska skriva hästinlägg nu så får ni det snart + en liten söt händelse oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0