Stallet...

Fy fasiken vad kallt det var idag... iom att jag trodde det skulle vara dressyrträningar i ridhuset så bestämde jag mig redan innan jag åkte att jag skulle rida ut... Sen har Sessan inte varit ute på säkert 2 veckor... Så på med alla reflexer jag har och jag tog även min långa jacka som går ner till knäna... Slängde på sessan sitt ländtäcke + sitt 300g täcke och stack ut i mörkret och kylan... Hade inget problem med att det var mörkt... Har ju i alla år med hästarna fått stått utan ridhus så var bara att bita ihop och köra på...

Sessan tyckte nog att det var rätt skönt ändå att komma ut... Hon skrittade på glatt och tom såg tillfreds med situationen... Härligt... Blev en skrittrunda på 45 min kanske det tog... lite till kanske... Och satans i gatan vad jag frös när jag kom tillbaka... Red ju i motvind på tillbaka vägen och även om dunvästen och jackan värmde på bra så sa fötter och händerna upp sig... Förstår dom...

Frös som bara den när jag kom hem så kröp ner i sängen och somnade faktiskt... vaknade för nån timme sen... Så nu blir det mat och fortsätta att bli varm... Tar sin lilla tid med mig när jag blivit rejält nerkyld... Men vi jobbar på det :)

Kommer nog flera inlägg ikväll så håll ögonen öppna :)

Bild från våren 07 tror jag... Terrängtävling i Nygård... tror det blev en 3dje placering...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp filmer när du tävlar i hoppning och tävlar eller tränar dressyr??

2010-12-02 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0