TRÖTT

nää nu ska jag nog lägga mig snart... är redigt trött och seg i kroppen... Har fikat lite med julmust, pepparkakor och en clementin... mysigt... sitter hoppar mellan olika filmer på TV:n, detta har en sövande effekt känner jag...

Hela dagen har varit lugn idag... Var och släppte ut hästarna vid 9 imorse sen var det direkt hem till sängen och sen slappade jag framtills jag åkte upp igen vid halv två... tömkörde Sessan då och sen hem igen... fixade ofc stallet oxå... 
Sen har kvällen bestått av skräckis, dusch och har pratat med hjärtat :)...

Planerna för imån är lösa, Hästarna ska vila liksom jag... och jag ska nog plocka iordning lite i mitt rum osv... Behövs... Är riktigt sugen på en ommöblering men kommer bli riktigt jobbigt då sängen väger typ ton + är stor... Men tåls att tänkas på...

Höres imån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0