Shoppning...

Hej på er... Idag har uppdateringen verkligen varit lika med noll men har gjort en del + att nu ikväll har jag varit helt slut, somnade till förut tom... kan nog bero på att jag har så ont i huvet... Men har fått i mig lite i magen så den börjar släppa...

Dagen har som sagt varit intensiv - åkte in till stan med pappsen och borsan för att julematen skulle inköpas och några julklappar :) 

 Brosan fick faktiskt välja sin julklapp... Men den ska ändå slås in och läggas under granen...
Han hittade även daddys julklapp medans jag provade en klänning som fick följa med hem... Blir ju som en julklapp som jag fick välja själv...Blir att ha den på nyår :)
Sen skulle jag in och köpa BH och troser... Men hittade inget som jag fastnade för så blir nog att åka in i lugn och ro och kolla eller så beställer jag hem från nått ställe :)

Sen var det julmats handling... Gick rätt fort faktiskt... skönt att ha det gjort, nu är det bara några få saker kvar sen kan julen komma :)

Blev en snabbvisit i stallet idag, hästarna fick vila iom mitt huvud + att jag var så trött efter dagen...Så nu blir det nog så att dom vilar iaf till julafton oxå... kanske blir nån liten tur imån :)

Håret färgat och en trött myspysan...


sen v

g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0