Vaniljsocker...

hello på er... Sen uppdatering idag JAG vet men inte fått tummen ur helt enkelt... Sen har jag verkligen varit helt död, så himla trött och ont i min lilla kropp...

Hade ju utsläpp imorse, snabbt och lätt minus pulsandet i snön... Men jag fuskade lite med mina och red bort Sessan men Lillen som handhäst... Skönt med uppfostrade hästar som man kan lita på...
Gjorde även klart stallet innan vi åkte hem så vi inte behövde fixa det sen, så himla skönt att bara behöva åka upp och ta och + rida... inte en massa mockning och höpåsar ...

Och som ni säkert kan lista ut så var det raka vägen till sängen sen... Kroppen var helt slut och jag däckade direkt...
Kroppen har nämligen börjat strula mera nu, har ju haft ont hela tiden men nu är skakningar tillbaka och värken ökat...
Hade läkartid imån men dom ringde idag och sa att läkaren var sjuk... Det trodde inte jag dom kunde vara :P
Så det blir att få ny tid... Är inte alls pepp till att träffa henne men jag måste...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0