blääää

Hej igen på er... Sitter här och gör ingen nytta alls faktiskt... Saknar hjärtat nått grymt ikväll men herrn har tagit sitt förnuft till fånga och gick å la sig tidigt idag... Tror han har åkte på samma skit som jag nämligen...

Kvällen har flytit på bra, maten blir riktigt great och jag kunde äta första normala måltiden på 3 dar... framsteg:P...

Har mest vilat ikväll oxå, tog mig kraft till en dusch förut.. brukar känna mig fräschare efteråt då när jag är sjuk... som om man duschar av sig lite av viruset hihi...

vet inte riktigt vad jag ska skriva... imån är planerna att vila igen... fixa hästarna ofc men ingen ridning... tänker inte bli sämre med min kropp och när det känns som hjärtat ska hoppa ur bröstkrogen vid minsta ansträning så näää då tar vi det säkra före det osäkra... VILA...
Sen hoppas jag att på tisdag kunna komma ut en sväng med Sessan... Kanske så att vädret tillåter att Lillen hänger på som handhäst... HOPPAS!!!...

nää nu ska jag kolla det sista på nätet sen lägger jag nog mig för att kolla film så somnar jag när jag somnar...

Vi höres imån... nångång...

Riktigt gammal bild ( 1 år) Shit vad jag saknar det håret :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0