bloggtorka...

sry för denna bloggtorkan... inte ett enda inlägg på 2 dar nu snart eller nått... och detta utan ursäkt... sry sry sry...

nu blir det iaf minst två idag... detta + ett till hihi...  har precis äntligen fixat musik till telefonen nu, tog sisådär 4 ½ månad men va fanken nu är det iaf gjort... skönt på tåget imån, så man har nått att underhålla sig med :)

Idag hade jag insläppet i stallet... så satans djävuls kallt va... fy fan vad icke nice det var... Som tur var så gick det fort då även Agnes och Jennie var där + Eva ofc...

Sen var det dressyr i ridhuset med sällskap av Malin och Lina... Men gick la sådär för mig, frös så xtremt om händerna så fick pausa mkt i början tills jag fick igång blodcirkulationen igen... Och när jag väl kunde rida ordentligt så var Sessan rätt fin, lite slingrig men trevlig och lyssnade... Tog även några skutt på ett litet räcke... Fräsch som fan kändes hon :)

Lillen har inte fått gått nått i veckan faktiskt, tanken var ju att han skulle ut igår men pga isen så var det klokast att låta bli + att det var hoppträningar på kvällen i ridhuset så jag hann inte med honom innan det tyvärr... han får jobbas nästa vecka istället... lätt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0