febern är tillbaka...

Hello på er idag :P hoppas ni mår bättre än vad jag gör... febern är på G igen... suck.. bara måste bli frisk tills på fredag... blir till att knapra tabletter och vila,vila och vila...

Har inte fått alls mkt gjort idag... ska svara på ett mejl jag fått om Medyrttare... och har även bokat tid hos frisörn :) på fredag kl 11.30 så ska mitt hår få sig en omgång... HÄRLIGT OCH VÄLBEHÖVT!!! Det är ju så nedras trist och slitet nu så går knappt att ha det utsläppt... girls ni fattar...

Har även fått provsvaren idag som jag tog för sisådär 2 veckor sen... snabbt det går då... NOT...

har iaf brist på vitamin D och B12... och detta kan göra att jag har ont osv + en massa annat tex håret... Så ska hämta ut tabletter till dom båda så jag får fixat bristen... Fick även tillbaka min remiss från Gottfries kliniken igår så det är great :) börjar ju hända lite saker iaf :)

nää nu ska jag svara på mejlet och sen vila... höres sen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0