forts...

Nää vad säger ni gott folk ska vi köra helg fortsättning nu eller??? tror att söndan och måndan läggs ihop... Eller aa nui märker...

SÖNDAG:

Älsklingens födelsedag... 25 år nu den busen hihi... Och som ni säkert listat ut så tillbringades denna dagen i Malmö... åkte in runt två till Stadion för att den sista biten springa till kön vid insläppet för att inte hamna allt för långt bak... kan säga att det var HEMSKT den biten... kallt och svårt att andas men ack värt det :) ...

Ställde oss längst ner på läkaren (stå) och väntade där 1 ½ timme tror jag det var... Var ändå helt ok i det trevliga sällskapet vi var i :) ...

2-0 blev det och ett SM GULD till MFF... inte direkt så vi grät haha utan total lycka... vi lyckades även överleva stormningen av plan... hoppade över när det var sisådär 5 min kvar av matchen så det gick lugnt till just då :P ... Sen var det abra att springa... Tror vi alla kom helskinnade ur det... Simon fick iof en kille rakt på huvet... Jojje ramlade men kom upp igen så vi klarade oss...


efter en stund inne på plan så fick jag med mig två helt lyriska killar men ändå rätt lugna ut ur stadion och sen blev med Thai mat på Möllan....
Riktigt go mat... tog friteradkyckling med sesamfrön och ris... riktigt riktigt gott...





Efter vårat lillen fest måltid så gick vi till Lilla Torg och T.G.I. Friday's... träffade där ett gäng kompisar till boysen för att fira Simon :) ... Blev riktigt lyckat där oxå... Och ännu fler att göra intryck på hahaha... undra om jag fått godkänt??? hmmm... Himla härligt gäng iaf om ni frågar mig... lätt, glada och härliga :) 

En sån klockren bild på herrn han själv... Lyckan är total... ja det är inte så konstigt att jag fallit pladask för honom :D
 Sry för mig xD

Foto: Frida Johansson

Tror jag skriver om resten av dagarna i ett eget inlägg... Bättre med små å korta tror jag... + mera bilder kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0