Från iphonen

Hello på er... Ja jag vet vad klockan är men sova som sjuk är inte min starka sida... Men mår mkt mkt bättre idag och är mera det halsonda och förkylningen som ska ge sig så är vi på igen... Idag fick hästarna vila, det var planerat IOM sjuklingen Jansson... Men tror att jag ska upp på hästryggen imån, sessan då ofc... Sen om det blir inne eller ute vet jag inte... Men det ser vi imån... Har iaf städat mitt rum idag iaf, nästan klart haha... Jävlar vad man kan stöka ner då... Sen fixade stallet ihop med pappa, brukar vara så att vi tar varsin box, han höet och jag kraften och skötseln av hästarna, funkar rätt bra faktiskt med det upplägget... Kvällen har spenderats i sängen och med killen i örat, mysigt :)... Såg på fotbollsgalan ihop bl.a... Även sånt går med distansförhållande hihi... Men han kommer hit på fredag och då blir det mys :) saknar honom nått grymt just nu...hmmm Nää nu ska jag sluta snacka å försöka sova istället... Och förlåt för dålig update det sista men vart lite tomt i huvet och sen händelselöst hehe...men imån hörs vi igen och det påminner mig om att jag måste beställa frisörstid... Men natti natti - lär vakna med världens halsont imn igen ...kul... Förslag mot halsont- som funkar !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0