Hejsan

Hello på er... Sry för den sjukt dåliga uppdateringen men älsklingeh ar varit här i helgen och tiden har gått åt till annat :) Men nu är jag på G igen... hoppas jag...

Fredags kvällen gick mest åt att kolla film å bara mysa :) Great säger jag bara hihi...

Lördan blev edt sovmorgon innan jag och hjärtat stack iväg till hästarna och fixade dom... Simon fotade dom osv - ska få bilderna sen nån dag...

Efter stallet blev det lite food rättare sagt donken innan vi styrde på Ullared... fy fan säger jag bara... var där 30 min innan stängning och redan då var det köer tll kassan men hittade det mesta vi skulle ha och sen ställde oss... vi stod 1 timme i kö... lagom till 18 gick vi ut... var lagom seg i huvet och ont i fossingarna men kul vart det :)...

Och idag har vi bara myst och tagit det riktigt lugnt... Älsklingen gjorde pannkakor till frukost (GOTT) och sen var det TV tittade och allämnt myspys tills han skulle ta tåget :( kändes lite men ska kanske ner till honom på fredag så jag klarar mig 5 dar av saknad hihihi...

ni som undrar så nää det blev inget stall idag, Denise tog hästarna och fixade å red osv :)


Så sammfattningen av helgen är att det har varit lugn och mysig... Vi både eller mest Simon har varit så långt ifrån friska så vi inte haft lust till så många knop men det gör inget.. bara få va med honom gör att ajg mår bra och håller mig på riktigt gott humör :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0