Hello

Okay jag har varit vaken ex antal timmar nu men har fortfarande inte kommit igång riktigt... så likt mig hahaha...  Ska iaf ut alldels strax och sätta upp ytterligare en slinga... Fick ju upp en igår men tyckte när jag satte upp den att den såg så konstig ut med två kontakter... en i varje enda och Hampus blev lite fundersam han oxå... Men det åkte upp och blev riktigt bra, tills vi förstod att vi har fått en påbyggnadssats... MEN KUL!!!! Inte en chans i världen att jag tänker ta ner den, det får nån annan göra...

Ska iaf sätta upp en slinga jag är säker på nu :P telefonen ska bara bli klar med uppdateringen... uppdaterar programvara IGEN!!!

Sen blir det stallet... Tror det kan bli så att en rids ut och en inne eller båda inne... vi ser...

Men vi höres sen :)



bild från vintern 2009 - vill ha det mörka håret tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0