here again

Antar att en del av er sover nu.. Jag ska oxå alldels strax göra det oxå men först fixa en liten sak + kolla det sista... sen blir det sova...

Imån blir det stallet på morgonen.. Planerar att vara där senast 9... kul hahaha... Men åker ju till Herr Simon imån så måste få hästarna klara innan det... + att få lite softtime och kunna packa osv i lugn och ro känns skönt :) tåget går nämligen 16.18 till Lund...

Så som ni säkert förstår så kommer uppdateringen att bli halv taskig under helgen men ett inlägg om dan kommer det garanterat att bli :)

För hästarnas del så rids Sessan imån och jag fixar allt som vanligt. Sen på fredag tar Denise dom båda... pappa har ju blivit hundbiten i början av denna veckan så en dag till med att vila armen är nog bra för honom... Men så framtills måndag tar han hästarna då :) och Fredrik fixar kraften till dom...
Härligt med hjälpen... TACK!!!!

Sen kör vi på som vanligt igen på tisdag... tror jag ska med Malin på hoppträning då faktiskt... utan häst...

nää men slut tjötat nu... borde vara i säng nu... Vi höres imån innan jag sticker :) NAtti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0