here we go...

Okay ska vi se om vi kan köra en liten sammanfattning av helgen då... Så ni vet vad jag har haft för mig nere i skåneland :P ... Tror jag kommer dela upp det i fler inlägg hihi...

Åkte ju ner i torsdags... och JA jag red Sessan på morgonen... Blev en tur ut i svinkallt med soligt vänder...


Var nere vid sex i Lund och möte älsklingen vid station precis som vanligt.. Iväg och äta Pizza där vi brukar (A) och sen efter några timmars väntan så var det dags för bio... SAW 3D... Asså jag ska ju vara ärlig och säga att jag var påväg att gå 2 ggr men klarade det... Brukar inte alls vara så lätt påverkad när det gäller SAW filmer men denna var vidrig vissa stunder... Men själva filmen var OK... Fällorna var påhittiga och det var precis som dom ska vara i dom filmerna men själva handlingen blev bara allmänt rörig och tyckte dom kunde lagt mera tid på att utveckla vissa delar för att inte avslöja för mkt ;)

Men dom kunde lika gärna ha gjort filmen icke 3D och låtit oss i publiken sluppit dom töntiga glasögonen haha för det var så lite som var gjort i 3D...


Fredan... Då var det latis dag om jag minns rätt...mesta bara mysa hela dan till vi på kvällen åkte in till malmö och träffade några av Simons kompisar... ( några av dom jag träffade i sommars) åt på Söndervärns krog  om jag minns rätt... och sen vidare till jadu ingen anning... skitsamma... blev en lyckad kväll iaf och grymt härligt sällskap :)...

Ska vi köra lördan oxå kanske??? ok vi kör... Smon fyllde ju år den 7 (sön) så i lördags så kom det folk från hans släkt på kalas... släktkalas ;)... Oj shit vad mkt det var att ta in då... först få ihop vem som var vem och sen även göra gått intryck... Tror jag lyckades iaf...hoppas det...
Åt riktigt gått och var en del skratt oxå :) trevligt och kul att träffa släkten även om man var sjukt nervös innan... men nångång måste vara den första:)

Har inga bilder från dessa dagarna så blir nog bildfritt... men det kommer bilder från dom andra dagarna:) ... Skriver om dom sen... är en del att få in i det inlägget nämligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0