Lanzo...

Det sista om helgen kommer jag nog skriva om imån...Tänkte gå in och lägga mig i sängen å kolla TV nu istället nämligen...
ska även kolla lite till i Teori boken... kul...

Imån blir det stallet på dan... Ska hjälpa till att ta in dom små hästarna och sen rida ut med Malin innan det blir mörkt... Skönt att få sällskap ut...

Får även inte glömma Lillens tjockare ute täcke och hans innetäcke... tror det är dags att herrn får ett fodrat ute och ett tunnare inne... Vill ju inte att han ska lägga maten på att hålla sig varm istället för i hull... Som ni vet så tappar han skit lätt och fort!... så lite tjockare täcke på nu...

Ska även se om jag kan dra mig in till "stan" imån... Måste göra ett besök hos Telenor och få en ny laddsladd till mobilen... min har ju spruckit och lär ju lägga av när som helst...
Men har en känsla av att detta blir på fredag istället... vi ser imån helt enkelt...

Tittut :P 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0