Natti Natti

Nää nu blir det nattinatti för datan... Sitter och pratar med älsklingen i telefon och har nästan packat klart, en tröja eller två som ska i till bara + underkläder ;) 

jag åker ju till honom imån eftermiddag och stannar över helgen... Och min planering imån märkte jag att den kommer aldrig att gå så Sessan får vila imån... Måste nämlige till apoteket oxå imån... Så får bli att mocka osv bara imån... Sen vilar hon på lördag oxå sen tar Denise dom på söndag, sen får hon gå alla dar nästa vecka tänkte jag :)

Men det blir nog ett litet inlägg innan jag sticker imån eller så blir det ett på tåget :) Natti på er alla...

Förresten det ska bli ännu kallare i helgen... usch... funderar på om lillen ska få ett tjockare täcke på... Man kan ju alltid hoppas att Skåne har det varmare :) brukar ju vara så....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0