rubrik???

Hellosan på er... Sry för no update igår men var i Lerum under dan och sen var jag helt slut på kvällen så bloggen fick lida för det...

Sitter just nu och kollar på TV efter att ha städat lite osv... Ska bara dammsuga sen men det får bli efter stallet... Har även vart iväg och klippt mig idag... Nytt ställe, ny frisör men blev nöjd med reslutatet... Nu blir det bara att färga det lite mörkare men det gör jag här hemma...kommer nog köra på samma ton som jag hade förra vintern...

ni kanske får bild på det sen ;) hihi

Nu får det nog bli stallet då jag måste bli klar med det innan 17... Ska ha stallmöte då en stund sen hem och duscha osv... SEN kommer älsklingen :)!!! gud va jag längtar efter honom!!!

Slänger nog ett inlägg senare oxå... om stallet osv :) höres då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0