saknar...

Hej på er... vet ni vad ?? det är sol ute!!! och snö då ofc... Men inte mig emot, snö är mysigt och mkt bättre än regn iaf :) enda nackdelen är att det är så satan i gatans kallt !!! Stängde av elementet inatt då jag brukar ha det så när jag sover men fy fan vad jag frös vilket ledde till dålig sömn.. Saknade Simons värme <3... Så drog mig upp imorse och satte på det och fick ett par timmars till sömn i någon sådär värme...

Ska till stallet senare i eftermiddag... ska sätta upp en ljusslinga först... om jag hittar den villsäga hahaha... Blir nog dressyr idag om jag hinner innan träningarna börjar... Tror jag lyckas annars blir det en tur ut... Lättare nu när snön lyser upp lite iaf...

Sen blir det ingetting med hon som kom å provred förra veckan... Fick ett mejl imorse om att hon kände att det blev för långt till bussen... oki bra att hon säger det nu än om hon hade börjat och sen kommit å sagt det... sånt uppskattas...

Nää nu får jag sätta igång... vi höres sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0