Sjuk...

Hello mysan här och fortfarande sjuk... Ligger mest i sängen och sover faktiskt... Men var iväg och släppte ut imorse och tog in mina vid 15... Och som nu säkert förstår blev det ingen tidning idag heller... Vill för engång skull bli frisk innan jag sätter mig på hästryggen... Eller ok bättre hihi... Ska höra med Denise oxå sen vilka dagar hon kan ta nästa vecka, blir en helgdag iaf så mkt vet jag, Simon kommer ju på fredag och stannar över helgen nämligen :) LÄNGTAR !!!! <3 Ska vila lite till nu innan det blir middag... Jag har gjort en stek IOM farsdag :) luktar ljuvligt :)

Kommentarer
Postat av: IA

SV: Ja många säger det :) Och även jag ser det när jag kollar på gamla bilder, lätt att man blir lite hemmablind, hehe.



Krya på dig!

2010-11-14 @ 20:13:41
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0