stable :)

tjolahoppsansa.... läget med er??? Med lilla pysmysan så är det bättre, hostar bara som ett as men febern är borta och förkylningen likaså snart :) Härligt...

Hästarna blev fixade i eftermiddags... var där vid två och red ut med Malin och Greven... Blev en ny lite längre runda och kanske lite för mkt för mig just nu men lite vila efteråt när jag kom hem så var det ok igen...

Sessan däremot var inte alls rolig, stel och låg bara på.. Men eg ska jag inte säga nått för hela förra veckan stod hon typ.. eller aa gick 2 dar... Men så blir det ibland när man är sjuk... Denna veckan ska hon iaf gå varje dag förutom söndag är det tänkte om jag håller mig påG :)

Var iaf en hel del trav och galopp ute idag och fick loss lite grann efter ett bra tag men orkade inte rida ut allt... men lite är bättre än ingetting :)

Lillen fick vila... Han ska antagligen ut på onsdag och han ska snart ändå in på sin långa vintervila... Men har lite funderingar kring det så vi får se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0