Stallet...

Nu kör vi ett av dom dagliga obligatoriska stall inlägget... bättre sent än aldrig... eller hur???

Planen var ju att rida Sessan eller Lillen idag men blev lite ändrade planer så dom fick vila... Fixade boxarna och foder osv... Gick igenom dom som ALLTID och byte täcken osv...
Ändrade även så nu får Sessan ha på sig innetäcket under utetäcket ute oxå... så går med sammanlagt 500 g nu... La även märke till att hon har tappat i hull lite... Gör ju ingetting sådär men det betyder att hon även tappat i muskler... Måste ta mig tid i veckan och plocka fram stuts så hon får jobbas ordentligt musklärt... Se om jag kan charma dad när han är frisk så kan han hjälpa mig... Gjorde ju sånt skit mkt innan och hopptränade ju varje vecka för sandra och hennes övningar gör ju hästarna till bodybuilders som Sessan alltid har varit... tom folk som sagt det haha...
Men här nere har det bara liksom inte blivit... men får ta tag i det nu kanske...

Men planen är att rida ut imån (om vädret tillåter) och ta med Lillen som handhäst så dom båda får röra på sig... Annars blir det att båda två får gå i ridhuset imån... kommer frysa ihjäl!!! men måste...

Kommer även ett veckoschema alldels strax :) ska bara göra det...



Kommentarer
Postat av: Jane

Brukar inte kommentera hästbloggar, men Beauty var något av det vackraste jag sett!!

2011-02-13 @ 00:13:19
URL: http://bombshellbitch.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0