The Stable

Tjoho igen... typ precis hemkommen från stallet och slängt av mig ridkläderna och fått på mig myspyset :) bäst!!!

Gick bra i stallet idag... bara att lillen hade typ lekt krig i sin box så fick tömma den på 4 stycken FULLA skottkärror... Mysigt... men fint och rent blev det sen iaf...

Red Sessan i ridhuset 1 timme idag och det mesta satt faktiskt... Hon var lite för taggad i vissa rörelser som bytena tex men överlag var hon med på allt... Fick henne tom riktigt lång och låg i formen i traven ÄVEN i sidvärströrelserna, slutorna och öppnorna... HÄRLIGT...

Var ett sånt där lagom hårt pass där jag mest satt och lekte och fokuserade på form och påskjut bakifrån...

Ni som undrar hur dom har gått när jag var borta så red Denise henne fredag och måndag sen vilade dom de andra dagarna... Bra med ett litet mellanting så ibland...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0