Tillbaka...

Nu är jag hemma igen... Eller jag kom nu ikväll.. Planen var ju att jag skulle kommit hem igår men vi fick helt enkelt inte till det då måndagskvällen spenderades på Stortorget i Malmö... Så åkte hem idag istället :) Men inte gör det mig nått hihi...

Helgen har varit helt suverän och den bästa på LÄNGE!!!... Berättar mera om den imån då jag är dödstrött just nu men har varit en intensiv helg med MÅNGA intryck och mkt att smälta... Men jag klagar då inte :)...

Sen nått som ingen av har missat antar jag... MFF tog SM GULD och VI var där... Kan det bli mkt bättre!?!?!?! NÄÄÄÄÄÄ!!!


Men som sagt berättar mera om helgen imån... + en massa bilder... det gillar Vi :)...

Jojje - Simon <3 - David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0