Tisdag & Onsdag

Tänkte berätta lite om ridningen dessa dagarna som jag inte vart här... en lite snabb update mao ;)

Tisdag:

Blev dressyr i ridhuset, Tredelat + gramanen på och jobb i ca 45 min... Det lades väldigt mkt energi från sessan sida på att busa, en stegring här och en där osv... Men där imellan och i slutet var hon riktigt trevligt :) ... mkt flyttande för skänkeln och övergångar... Mest som jobb som behövs just nu känns det som...


Onsdag:

Så var det en tjej och provred Sessan, fortfarande för medryttare... Sessan var la inte på sitt bästa humör idag då det var lite moment som tog hennes koncentration ifrån jobbet men fin var hon när jag red fram henne...

Tjejen tyckte jag det gick helt OK för, Sessan är inte lätt och framför allt inte i onsdags... Men hon ska komma igen nästa vecka och känna på det igen... Känns bra att hon får testa en gång till så kan jag känna efter oxå...

Mer vill jag inte säga om detta iom ingetting är klart osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0