today

Go kväll eller ska jag säga gonatt?? hahaha... Borde eg sova men känns som jag bara kommer ligga å vrida mig så det får vänta lite till så man blir lite mera trött...

Har inte gjort många knyck idag heller, feber i förmiddags så det var bara att vila under eftermiddan och sen senare åkte jag ut till stallet... pappa hjälpte mig som vanligt med att mocka å halma...jag gjorde lillens box och allt foder även höet... kanske dumt men behöver röra på mig kände jag...

Pysslade om hästarna och masserade Sessan med linimentet på frambenen, fan vad starkt det är asså... fick host attack då jag glömde att man INTE ska andas in det... Begåvat Mysan...

Kom på att jag har inte ridit Beauty sen i torsdags.. Denise tog ju henne i fredags och sen har jag ju var död iprincip...kul... Men ska försöka rida på fredag... annars så får hon stå tills på Söndag... det får bli så ibland då jag vägrar misshandlad kroppen så som jag gjort i alla år innan... ridit när jag haft ridförbud av läkare, tränat med influensa och hög feber osv... och inte bara engång... Och detta var av ren idioti... sjukt att jag fixade det :S...
Men men vet lite bättre nu iaf hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0