bad update...

Ja jag vet.. dålig update idag men inte vart på topp idag... Var vid ett tiden i stallet och hjälpte till med insläppet... å jävlar vad det regnade, asså tror tom vissa stunder det haglade och hästarna var ju sådär glada över det... När vi var klara så var jag pisseblöt, som tur var inte in på skinnet men jackan, tröjan osv var blöt blöta och ridbyxorna... Men dom torkade rätt fort och jag hade min kingsland jacka i stallet så kunde blir lite torr iaf...
Mockade och fixade foder osv.. Tvättade även boxarna på några ställen... tog det värsta :P

Tvättade ben och gick igenom hästarna som vanligt oxå... Dessa satans taggbollar som sätter sig överallt... suck... som tur e så lite pälsglans och en borste gör susen :P

Masserade även in linementet på Sessans framben...Jädrar vad starkt det är... hostar som bara den om jag andas in det... Men det lär väl funka så då får man lida lite hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0