Bilder på stallet :)

NU äntligen har jag tagit mig tid att fota stallet :) Tog bara på där mina står men hoppas ni blir nöjda ändå :)



Stallingången. Gillar att det är stora portar och inte dom små pluttiga :P

Stallgången: Stallet har sex boxar. står 3 ston där och 3 valackar.
Mina två står på vänster sidan :)


Lillens box... En av dom största i stallet.


Beautys box. Inte lika stor som Lillens men alldels lagom :) Hon står i sista boxen på vänstersidan

Och brevid Beautys box här vi foder och Halm.


Mitt emot "foderkammaren" så är det spolspilta... GULDVÄRD!


Stallet sett från "längst in"

Sen har vi våran söta lilla sadelkammaren.

Alla dessa träns :P... tror jag har 5-6 hållare där...

Mina grejer förstår ni nog är rakt fram ;)

Ena stallsidan. Beautys och Lillens sida... fönster 1 och 3 är deras:)

Vägen ner till ridhuset... Kan det vara 20 m jag behöver gå kanske hihi... GULDGULDGULD värt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0