Dagarna i repris :)

Fredag:
Blev dressyr i ridhuset med Sessan, mest fokus på att få henne lugn och inte explodera för minsta lilla... Fortsätta även med den förvända galoppen och att hon skulle vänta på mig osv... Gick helt ok, något PÅ ibland men va fan ska inte klaga...

Lillen fick bara va... Lite pyssel och kel så är han nöjd :)


Lördag:
VILA

Söndag:
Hade en tjej här som provred Sessan (medryttare). Först red jag henne och "visade" henne... Hon var skit spänd och stelande till för det mesta... men emellanåt var hon så satans fin...

vad det kommer till tjejen som provred vill jag itne berätta nått än, det ska komma en annan tjej och testa oxå så får vi se sen. De som det hänger på är vem som rider henne bäst och vem Sessan trivs med bäst känner jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0