Dagens pass...

...och så till dagens pass med Sessan...

Blev i ridhuset och dressyr idag... Funderade först på att rida ut men det blev mörkt innan jag satt på hästen så blev inne ändå...

Red på vanligt tredelat idag och fokuserade mest på att få henne lugn och sansad... mkt mkt skrittjobb och sen några stunder i trav men galoppen uteblev idag...
Hon kändes väldigt fin idag och med på noterna, hade sina små tjafs men fan sig till slut i att jag bestämde och jobbade fint med mig...
Red ca 45 min men inte allt för krävande iom att fokuset låg på att få henne lugn och inte på att rida ett hård pass...


Lillen fick vila... Han ska få gå ca 2 ggr innan vintervilan går in... Vill göra några fler galoppfattningar så dom "sitter" så jag inte har det jobbet till våren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0