dagens pass...

Blev ridning på Lillen idag ändå... Kom på att imån så är det dressyrträningar i ridhuset och känns sådär att ta in honom där då, sen så på tisdag funderar jag på om jag skulle ta och klippa Sessan. Så idag passade bäst...

fick sällskap av malin och greven och jobbade mkt med gas och broms... Gick jätte bra och han gjorde halter och väntade tills han fick gå vidare oxå.. Duktig pojke... Tror att det bara är ett par till pass sen ska han få vintervila... Så han kan ta in alla nya intryck osv...

Sessan pysslade jag lite med och sen tryckte jag vid bogen där som Stefan visade mig... Hon var inte så glad i det men efter en stund så...

Imån blir det promenix ut med henne... Får ta mig tid till det och kraft...



Nu blir det att plugga samhällkunskap... Försöka komma igen... suck...

Men vi höres nog sen igen :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken fin häst!

2010-10-17 @ 22:02:25
URL: http://ellenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0