Dagens ridtur:)

Blev en tur ut med Lillen idag.. Fick sällskap av Montana och Lina ut... Första gången vi rider ut med en annan häst än Lady. Men gick super.. .Tog samma runda som sist (när vi träffade på kossorna) men denna gången var det inga kor och gick bra hela vägen... Travde lite och Lillen busade lite tills han han förstod att framåt skulle vi...

Super nöjd med honom och skulle nog kunna säga att detta var bästa gången av dom 6 gångerna jag suttit på hans rygg... duktig häst...

Sessan fick vila men med lite pyssel ofc :)

Imån så blir det nog ingen ridning för Lillens del... bara pyssel för dom båda...

Imån blir det antagligen även att jag åker till Varberg och håller i en träning igen... Men vi får se, det bestäms imån bitti...

Nää nu är jag så grymt trött å seg nu så ska göra klart det sista och sen lägga mig... har nämligen pluggat hela kvällen... Duktigt hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0