kallt!!!!!!!!

Fy satans vad kallt det var ute idag då... Riktigt sådär höst kallt.... Blev lite längre än tänkt i stallet då vi fick flytta fram lektion till sju på kvällen...Så efter ex antal kalla timmar i stallet så åt jag på donken och sen var det träning i Varberg... Gick bra och tyckte det var as kul att få komma igång igen med hjälpandet :)

Sen som ni vet var det en tjej som var här och kollade på Sessan... Kändes rätt bra och vi sa att jag skulle höra av mig när vi varit hos veterinären och kollat henne... Så ser vi vad han säger...

Iaf så blev det mest pyssel i stallet... Sessan stod med BoT från topp till tå. Tanken är att hon ska få ett par timmar om dagen med det... Eller så länge jag är i stallet och pysslar... 



Kommentarer
Postat av: IA

SV: Ja usch! Tycker att kylan kan vänta någon månad eller två :/

2010-10-11 @ 13:09:23
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0